Etykietowanie klasy energetycznej


Przyjrzyjmy się najpierw temu, co te etykiety faktycznie wskazują nam jako konsumentom. Znamy następujące klasy energetyczne.

– A+++
– A++
– A+
– B
– C
– D
– E
– F
– G

energetická účinnost
Jest to metoda etykietowania wprowadzona przez UE i powinna pojawiać się na wszystkich produktach. stopniowo ogranicza również sprzedaż produktów w niższych klasach energetycznych, takich jak pralki i bojlery
. [Tabela jest ułożona w taki sposób, że najbardziej energooszczędne urządzenia znajdują się na górze, a najmniej energooszczędne na dole. W praktyce zatem wybór zostanie najprawdopodobniej dokonany w grupie oznaczonej wielką literą A
.
W przyszłości, po 2020 roku, znak plus po literze „A” powinien teoretycznie zniknąć. W związku z tym w przyszłości wyświetlana będzie tylko jedna litera alfabetu.
Co do samej konsumpcji. Jeśli brzmi to jak znacząca oszczędność, to nią jest, a w niektórych przypadkach jest. Niewątpliwie oczywiście należy zwrócić uwagę na rozmiar. [Duża chłodziarko-zamrażarka nie zużywa niezawodnie mniej niż mała lodówka dla jednej osoby. Nie są, choć etykiety sprawiają, że tak się wydaje. Ale mimo to, w przeciwieństwie do urządzeń z grupy G, które są już dostępne tylko w przestarzałych produktach, urządzenia trzy plus z pewnością pozwolą zaoszczędzić znaczną ilość pieniędzy rocznie
. [Osobiście uważam, że jeszcze ważniejsze sądane dotyczące zużycia kilowatogodzinna etykietach. Proste obliczenie może pokazać, kiedy bardziej opłaca się kupić drogi produkt w porównaniu z tańszym. Jest on na przykład oznaczony literą A, dzięki czemu nie trzeba wykonywać obliczeń. Ale. Producenci muszą sprzedawać.
prostorná kuchyň
Jeśli chcą uzyskać więcej informacji o produkcie, standardem powinno być posiadanie kodu QR z bazą danych, do której mogą się odnieść. Nie mam pojęcia, jakie inne informacje będą tam dostępne, ale w każdym razie porównanie produktów w miejscu ich zakupu powinno być bardzo łatwe, a wiele dodatkowych danychpowinno być dostępnych po prostu po podłączeniu telefonu komórkowego. Tylko czas pokaże, czy to przytłoczy klientów. Inną kwestią jest to, czy dodatkowe dane będą interesujące dla klienta
.

Posted in Dom